Måndagskväll.

Kom precis upp ur badet. Ska gå ner och göra te nu. & sen blir det nog oth till det.
Har inte gjort något spec idag, blev en runda med hunden som jag sa. Vi tog en annan väg idag för vi tänkte att det inte skulle vara lika mkt kryp. Men nejnej, det var nästan mer!
Sen kollade vi på cook along och svenska hollywood fruar.
& nu ligger jag här i sängen, ska som sagt ta mig en kopp te nu.

Tänkte jag kunde berätta vad jag ska hitta på imorgon.
Skola mellan 8.10 och 15.00. Vi har yrke hela dagen, vi ska shamponera och göra ansiktsmasker. :D
Efter skolan blir det nog hem direkt. & ska försöka tvinga mig ut och springa. Var ju ett tag sen sist. Sen blir det promenix med hunden som vanligt. Sen ska jag nog städa rummet lite elr något sånt tråkigt. Jag orkar inte göra så mkt mer efter en lång skoldag. Även om den säkert kommer bli rätt slapp.
Tror inte jag har med mig datorn imorn dock, vi brukar inte behöva dom på tisdagar. Så blir nog inget bloggande på hela dagen. :( om jag inte snor någon annans dator förståss.

Men ja, teet kallar. ;) Om vi inte hörs mer ikväll får ni sova så gott! :*

Kommentarer

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0