Tisdags morgon.

Båda våra stylist lärare är sjuka idag. Så ist gjorde dom upp en sjukt tråkig dag! Nu innan lunch ska vi jobba med arbetsmiljölagen, starta företag & projektarbetet. Det enda roliga är projektarbetet. & det kan inte ajg och Linda jobba med för att vi är i grupp tsm med dom i den andra klassen och blö.
Efter lunch blir det matte och engelska. Rena döden!

Jag tkr vi kunde varit lediga ist. Det är ju inte vi som ska bli straffade för att lärarna är sjuka!
Va sur jag blir..

Menmen, när vi har överlevt denna skoldagen ska jag förhoppningsvis dra med mig Linda ner på stan och shoppa lite.
Mer än så vet jag inte. Det får ni nog veta under dagen.
Ciao! :*

Kommentarer

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0