Hos Hampus .

Ah , nu sitter jag här , äter toffifee och lyssnar på fin sång ifrån tvrummet där hela familjen Lindgren sitter och sjunger singstar .
& Hampus luktade inte så gott så jag skickade in honom i duschen . ;)
Men ah , idag har jag inte gjort något alls nästan . Ätit hos mormor och morfar bara , sen åkte ju jag direkt te Hampus .

Men imorn , då ska vi först på mellandags rean & sen senare på kvällen så ska vi gå på twilight . Åh , jag har längtat efter att få se den filmen . :)
Hoppas den är så bra som alla säger att den är !
Men jag har faktiskt inget spec att skriva , tänkte bara uppdatera och meddela er om att jag fortfarande lever . (;
TackHej ! :*

Kommentarer
Postat av: Linda.

Twiligt, det finns inte ord för hur bra den filmen är!

Va på den igår ^^ <3

2008-12-27 @ 14:51:23
URL: http://lnygren.blogg.se/

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0