Önskelista .

Jag har inte tänkt så mkt på vad jag vill ha . Jag har hela tiden tänkt att det inte är något jag vill ha .
Men nu har fan kommit på en massa ( dyra höhö ) grejer . :)
Tänkte skriva iaf top fem . :)

1 .       Dator , Acer Aspire One A150 . Kostar 3990 kr på pc city .


2 .     mp3 spelare , NWZA826P . Kostar 1 049 kr på pc city .


3 .     Sony Ericsson Xperia X1 . kostar 5 895 kr på pc city .


4 .  Parfym . Paris Hilton - Can Can . kostar mellan 3 & 4 hundra .


5 .        Presentkort på dessa affärer skulle ju inte sitta fel direkt ! ;)




Kommentarer
Postat av: Linda.

Det enda du lär få är present kort baby ;) Men vem vet.. Bortskämda ,pappa-betalar, unge! Jag älskar dej för din pappas pengar :) Det är dom jag brukar äta för. Haha <3333

2008-12-04 @ 23:33:35
URL: http://lnygren.blogg.se/

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0