Filmer .

Jag lovade ju lite filmtips. perfekta nu för vintermys . So here they come .

Disney filmer . det funkar alltid , så himla mysiga .
Några favoriter är . Lejonkungen , Aristocats , Törnrosa , Peter Pan , Kejsarens nya stil , Mästerdetektiven Basil mus osv .

            


Resident Evil .
En utav mina absolut favorit filmer . Alla tre . Lite läskiga så kan passa in på en skräckkväll .
   


Tonårsliv .
Väldigt bra film faktiskt  , tkr om Lindsay Lohan när hon inte knarkar . Filmen handlar iaf om att hon flyttar ifrån sitt älskade new york och sen skaffar sej en " fiende " på sin nya skola som gör allt för att vara bättre än henne .



Step brothers .
Sjukt kul film . Såg den på bio nyss . Kunde itne sluta skratta åt dom när dom är så barnsliga . :)



Jurassic park filmerna .
Jag älskar dom filmerna ! verkligen älskar , dom är hur jävla bra osm helst . Man kan inte se dom för många gånger alltså . Åh ! <3



Så , nu hinner jag inte mer . Det får bli mer någon annan dag .
:*

Kommentarer
Postat av: sofi

Kejsarens nya stil är bara för underbar!:)

2008-11-20 @ 12:54:23
URL: http://sarahsofi.blogg.se/
Postat av: Alma

Svar: Haha , ja . Grymt kul . :)

2008-11-20 @ 21:33:25
URL: http://laama.blogg.se/

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0