Fika med Lina & Linda.

Nu sitter jag på ett cafe och fikar med mina flickor. Dom hade trådlöst internet här, såg jag när jag var inne på toan. ;) Iaf är det bra att man är kissenödig. :D

Vi sitter och väntar på att vi ska få klippa oss. Efter det ska jag nog till Hampus. Han ville se den nya datorn typ.
Inatt blir det att sova hos Linda, ska vi mysigt. :)

Skoldagen vart dock himla tråkigt. Internet funkade inte, och vi bara pratade. Men vi fick iaf sluta tidigare för att vi inte behöver ha svenska. Skitgött! :D
& Linda fick även byta till våran klass nu. 

 Imorn har vi y-ämne hela dagen, ska bli kul!
Ja, har faktiskt inte så mkt mer att säga just nu.
Vi får höras de´´sen! :)


Jag & bejb. 

Kommentarer
Postat av: Linda.

Hallå blekansikte!



Ses ikväll darling ;D <3

2009-08-31 @ 18:23:07
URL: http://lnygren.blogg.se/

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0