Allting verkar sitta kvar.

Hallå!
Är det bara jag som blir galen när snön ska smälta lite och sen blir det kallt igen så att hela sverige blir som en stor jävla isbana. Jag blir galen, jag trillar hela tiden.
När jag skulle ge kaninerna mat nyss så trillade jag på stentrappan, sen låg jag där och kved. Det gjorde så ont!!

Men ja, finns inget att göra åt saken!
Jag har tråkigt, och det finns ingen att göra åt det heller. Är så sur att jag åkte hem idag, va gjorde jag det för? Nu är jag ju fast här...
Får väl sätta igång någon film eller något. Är sugen på en kopp te och lite fudge!

Föresten, Emil har förmodligen svininfluensan. Han ligger inne på sjukhuset nu och har gjort det sen i söndags.
Så nu blir det till att ta vaccinet säger mor, även om jag inte vill..
Vill dock bara att Emil ska komma hem nu, och vara frisk!


Kommentarer

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0