Älskling och jag kollar på wallander.

Far köpte två nya wallander filmer idag, och eftersom det inte finns så mkt mer än porr på tvn så ska vi ta och kolla på en!
Skulle egentligen vänta på far, men dom är på sjukhuset med emil. Han mår jätte dåligt och de tror att han har svininfluensan.. Så vi får kolla utan honom.

Var på a6 idag med Elin. Köpte ett par stövlar, foundation, ett par trosor och en t-shirt till Hampus. Hittade inga kläder till mig. Eller jag skulle säkert hitta om jag orkade kolla ordentligt. Men jag var inte så sugen på att trängas med alla och sen behöva stå typ 20 minuter i kön till att få prova.
Bilder på stövlarna kommer sen!

Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra, åker nog till sis en stund på kvällen.

Men nu ska vi se filmen, vi hörs! :*

Kommentarer
Postat av: nathalieh

fin blogg.

haft en bra dag? kram

2009-12-29 @ 00:28:21
URL: http://sofianathalieh.blogg.se/

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0