Back on track .

Ja , nu sitter jag här . Hos Hampus (!) . Ja , vi är back on track . :)
Jag åkte hem te honom igår för att hämta mina sista grejer jag har här . & så började vi glo film & sen var vi båda flummiga och sen frågade han och allt blev jätte fint !
Vad kan man säga , jag är för underbar helt enkelt . Haha .
Men iaf , igår så käkade jag pizza med Linda Hampus & Lasse . & efter det åkte vi runt lite och sen blev det alkohol hemma hos Hampus med Hampus Nicke och Lasse . Trevligt .

Idag så ska jag festa . Ska faktiskt sticka snart . Blir te Lindas kompis Michel och mysa . Vet inte riktigt än om det blir natt hos Hampus elr natt hos Linda . Himla svårt att välja , dom är himla mysiga båda två . :J
Vi får helt enkelt se vart det bär av senare .

Men imorn är det ju fucking valentines day . höhö . MysMysMys att ha Hampus igen säger jag bara ! Vet inte riktigt vad vi ska göra , något mysigt hoppas jag . :D haha

Men nu ska jag dra ! , vi hörs väl på söndag antar jag . Om det inte blir någe snabbt inlägg innan det , det kan bli spännande . ;D
Puss ! :*


Kommentarer
Postat av: Ida

va bra att allting e okej mellan er igen:D

2009-02-13 @ 21:34:22
URL: http://hockeyfreaket.blogg.se/
Postat av: petra

Fan va kul att ni e ihop igen :D Grattis!

2009-02-13 @ 21:44:43
URL: http://petora.blogg.se/
Postat av: Emma :)

Är glad för din skull :) Ha en bra alla hjärtans dag <3

2009-02-14 @ 22:22:20
URL: http://jkpgtjejen.blogg.se/

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0