Snyggaste kändisarna !

1.

Jessica Alba: Ja , hur snygg är inte hon då ? det är ju nästan så man önskar att man vore kille ! För hennes leende är ju todiefor !
Orlando Bloom: Ja , nu är jag glad jag är tjej igen . Jag är haft en crush i honom sen jag såg honom i sagan om ringen . Så sjukt fin är han . Spec i sitt lockiga & ruffsiga hår ! mumma .

2.

Britney Spears: Javisst , hon har haft sina uppanddowns . Men hon lyckas alltid komma tillbaka och ibland tror jag att hon blir snyggare & snyggare . Men det kanske bara är jag ?
Heath Ledger: Fina fina heath ! , varför skulle du lämna oss ? Han är så himla fin , hans leende alltså ! <33

3.

Tyra Banks: Hon är ju modell , så klart hon är snygg . Men hon är ju sjukt snygg . Allt tjat om att hon blivit tjock och så ? , herregud , hon måste ju får äta . & hur många kilon hon än går upp kommer hon förbli svinsnygg .
Johnny Depp: Visst , han kanske inte är så ung längre . Men det förändrar inget , man blir fortfarande bara helt åh i kroppen när man ser honom . GRR säger jag bara !

Ja , det var mina topp tre . Vilka kändisar tkr ni är snyggast ? :)

Kommentarer
Postat av: Petra

Johnny ska ju ligga på första platts! xD (L)

2009-02-17 @ 21:28:31
URL: http://petora.blogg.se/

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0