MorrnMorrn.

Jag sov inte alls inatt nästan. Vet inte varför, men så är det.
Så när morgonen kom så kände jag att jag inte skulle klara hela dagen om jag inte sovit. Så jag stannade hemme idag.
Ska dock göra mitt dataplugg. Ifall jag hittat papprena. Hehehehe

& en lite kul grej hände. När jag gått upp ur sängen och gick in i hallen knäppte det till. & jag fattade inte riktigt.
Men då kommer det, larmet. Sjukt högt! & bara efter några sekunder ringer det och det är securitas. Pinsamt, för det är inte första gången dom har ringt och det bara är jag som är hemma. höhö
Men, det var iaf någon som larmade huset när jag låg här och sov. Ja chansar på Adam. ;)



haha. :D

Kommentarer
Postat av: Hampus

Fan vad idiotiskt att larmet låter.

2009-05-13 @ 15:54:45

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0