15 oktober 2009.

Hej!
Jag ligger just nu i min säng, försöker slå rekordet på crazy taxi men det går åt helvete!
Hampus sover här inatt också. (a) Tredje natten irad nu, hehe. Men det är mysigt är det. :)

Kan ju berätta lite om dagen.

Vi kom till folkets park runt 20 i 9. Irrade runt där i typ 10 min för vi inte hittade vart vi skulle va, vi träffade dock mina gamla klasskompisar. Det var trevligt. :) Men iaf, så vi fick ringa Stina så fick hon komma och hämta oss.
Sen körde vi på, först plattade jag & Lina varandras hår och sminkade varandra. Sen efter det fick vi vår första "kund" (hittade inget annat ord för det) det var riktigt läskigt. Men sen när det var över va det bara roligt. :)
Tills en kille ville bli sminkad. Han fick 200 kr för det, så hans (jag tror det var) han tjej bestämde vad han skulle ha. Det blev foundation, puder, rouge, ögonskugga och glitter. :P
Vid tolv åkte vi till Linda och käkade våfflor. :)

Sen har jag inte gjort så mkt mer, varit med älskling bara.
& våran mjölk är slut, så vi kan inte dricka te. Våran värld går under!

Kommentarer

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0