Somnade visst lite..

Men nu är jag vaken igen! & sitter inne hos Emil med Elin & Emma. Vi ska snart göra smoothie och sen blir det att glo på svenska hollywood fruar. Just nu är det sveriges fulaste hem, det är så himla tråkigt..

Dagen har väl inte varit något särskillt. Skola emellan 8-13.20. Sen kom mamma och hämtade mig. Vi handlade lite och sen åkte vi hem.
Sen har jag faktiskt bara sovit..

Morgondagen blir nog inget spec heller. Skola till 3. Sen måste jag hem & städa mitt rum, mer vet jag inte.
Förhoppningsvis somnar jag inte direkt imorgon, så jag hinner med en promenix med hunden. Känns som en evighet sen nästan.


Men ja, nu ska vi gå in till oss för att göra en smoothie. Vi hörs sen! :*

Kommentarer

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0