Torsdag, dagen innan Fredag.

Godmorgon allesammans. Just nu sitter jag på svenskan. Det är riktigt tråkigt, spec med tanke på att jag inte ens har svenska. Men jag satt hellre här inne än utanför helt ensam.
Får väl sysselsätta mig med att spela spel på hamsterpaj elr något.
Jag gjorde faktiskt en header igår, slängde ihop en på 5 min för att jag inte ville det skulle se så hemskt ut. Men sen slutade min dator fungera. Ni minns väl den? kopplade ifrån internet hela tiden.
Så ja, lägger upp den när jag kommer hem sen i eftermidda. Måste ta nya kort innan jag kan göra en fin header.
& det vet man aldrig när det blir, men förhoppningsvis så fort som möjligt..

Ja, nu ska jag inte tråka ut er mer. Vi hörs senare ist, ni får ha en bra dag sålänge. :*

Kommentarer

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0