1 December .

Hej alla söte ! ;*
allt väl , ja vi låtsas . :)
Idag har jag inte gjort något spec , Linda sov hos mej . Så jag hann inte te min första lektion i skolan . så vi åkte te A6 ist .Jag köpte en julklapp te min sis , och en klänning te jul och nyår . Sen så köpte jag nya tights också , alltid nödvändigt . :)
Jag vill ha sånadär spetstights också , men plånboken vill inte ge med sej just nu . :/
Sen så skippade jag min andra också så åkte vi te gammla goda ljugarumsskolan , som vi kom på inte va så go .

Men där träffade vi massa gammla lärare och endel gammla vänner . :)
Sålde en cigg för 10 kr , bussnieswoman here ! (;

Sen va vi med på Hampus bild lektion , och sen gick vi te pappas jobb och åkte med honom hem .
jag och Linda ska liksom bli nyttiga nu , vi ska inte äta skräpmat , inte godis på vardagar och inte små äta . Plus att vi ska börja träna . Den ni . (;
Ja , ni som såg oss på mc idag , det va sista gången ! :J

Höhö , men ska in te stan snart igen och gå på hockey . Vi får väl se hur det går för hv .

Men nog om mej . :) Det är ju första december !
Någon som känner julkänsla , inte jag iaf . Var fan är all snö ?
Blir det grön jul så kmr jag nog gråta . Fan . **,
Snö vill vi ha , Snöbollskrig och snöänglar !






Dagens nyhet : Linda önskar sej guitar hero i julklapp ! :)



Kommentarer
Postat av: Linda.

Och snölycktor! Det är viktigt.. Och ja, GH fo sho!

2008-12-01 @ 23:36:32
URL: http://lnygren.blogg.se/

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0