Dan före dopparedagen .

Ja , nu äre jul imorgon då . Känns det som det ? NEJ !
Visst , granen är klädd . Julpyntet uppe och julskinkan på spisen . Men tittar man ut , vad ser man ? GRÖNT ! vafan är dethär för något . Var är all snö ? Kallt är det ju , kan det inte ens bli en ynka vitt tills imorgon ? Det är iaf det jag önskar mej mest just nu . En vit jul . Jag blir fan depimerad när det är såhär . Så därför , så lägger jag upp en snöbild för att det iaf ska kännas lite juligt just här i bloggen !





Ah , nu sitter jag här . Älskling har precis åkt hem .
Det är därför jag inte kunnat uppdatera så mkt , har varit med Hampus så gott som hela veckan . Det har varit sjukt mysigt , men kan inte så roligt för er små läsare . :)
Men nu är jag iaf back on track !

Nu ska jag faktiskt ta och slå in alla julklappar och ringa te min syster .
Sen så ska jag ta och skriva ett inlägg som är lite roligare att läsa . Höhö .
Ni får ha det så bra så länge . :*

Kommentarer

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0