,

Hej ! , först vill jag bara säga att jag itne har övat ett skit på matten . Fy mej . Men aja , jag fick bara sån himla lust att se tomb raider . Och nej , inte för att hon har stora bröst . Tkr inte ens att angelina jolie är spec snygg .
Jessica alba där emot . GOSH ! , now we're talking . Jag skulle göra vad som helst för att ens likna henne .
Hon är helt klart den snyggast kvinnliga kändisen .
Men ah , tillbaka till tomb raider. Jag älskar den filmen , elr filmerna . Båda är bra , och jag vill se båda . Synd då att vi inte har en enda , jag vill dö .
Men nä , nu ska jag sluta och skriva så ointressant och göra någon nytta .

först så ska jag välja kläder te imorn , och sen springa in i duschen . :)
Och juste ! vet ni , vet ni vem som är ledig på torsdag ? JAG , jag är ledig på torsdag . åh , fan va underbart !
Vad som är lite mindre bra är ju att vi inte slutar förens vid typ ett , halv två på fredag . När alla andra slutar typ vid 10 . Men ah , det är sånt som händer . Jullov sen iaf , jag längtar så.
Men som sagt , nytta va det ja . Ni får ha det så bra ! :*


Kommentarer

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0