Film .

När jag letade film tänkte jag mest . Komedi , Romantik & skräck .
Någon med alltihop lär jag nog inte hitta .
Men jag gjorde iaf så gott jag kunde med tanke på hur trött jag är just nu .
Så , jag hittade iaf .

Another cinderella story , En musik och dansfilm ifrån 2008 .
Aldrig hört talas om men vi får väl se hur den är .

The Holiday , har redan sett den . Men jag är en sån person som kan se filmer om&om igen .
Jag tyckte denna va väldigt mysig i vilket fall som helst . & Cameron Dias är ju en bra skådespelare också .

Riket , en Thriller ifrån 1994 . Sägs vara väldigt bra iaf . Får hoppas att den är det också . ;)

The Secret , Thriller ifrån 2007 . När jag läste om den så verkade den iaf jätte spännande . Värt ett försök den också .

Sleepy hollow
, Thriller ifrån 2009 . Har redan sett flera ggr . Men helt klart värd att se igen . Jag älskar den filmen .

Ja , det va allt jag orkade för nu .
Nu ska jag faktiskt sova , ni får ha det så bra .
Puss ! :*


Kommentarer

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0