Godmorron !

Godmorron på er allihopa ! , sovit gott ? Det har iaf jag gjort ,:D
Men iaf , vad händer idag ? dom flesta brukar väl ha typ en liten julafton idag elr ? höhö
Dom som har det får iaf lite vitt , lyckostar .
Men jag , jag ska bara te mormor och morfar och äta med mina kusiner . hehe
Sen efter det  blire julklappsbytning med Älskling . Åh , hoppas han blir glad . :O

Nu kom jag på ! , jag har ju inte ens sagt vad jag fick i julklapp . :O
Men nu ska ni inte få vänta längre ! ;) ( inte för jag tror det är någon som bryr sej . :P ) men , jag fick iaf :

- One tree hill säsong 2
- Hvtrosor
- Kläder
- Axelremsväska
- Pengar
- Presentkort
- Trosor

Ja , lite smått och gått . Jag är iaf helnöjd ! :)
Men hinner inte med så mkt mer nu . Måste springa in i duschen . SEE YA !

Kommentarer

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0