Jag suger ,

Jag är en riktig mästare på dedär med att försova sej . Igår , klockan ca 7 . somnade jag . & vid 20.37 skulle vi tagit bussen ner te juneporten för att sedan se den sjukt efterlängtade filmen twilight . Och vid 20.30 vaknade jag och tänkte " skit samma " Somnade om igen , vid 22.00 vaknade jag igen . Och mitt humör gick ifrån 100 te 0 på 2 sec . Vi missade bion !
Jag hatar mej själv för jag alltid ska sova .
Och sen , när både jag och Hampus sovit några timmar va vi ju inte ett dugg trötta , så när klockan närmade sej 11 drog vi bort te stoppet och köpte chips och cola . Det följde vi upp med film , som
- Road trip
- National treasure
- The Rocker
& när vi sätt klart sista filmen kollar vi på klockan . 7.00 ! och ingen utav oss va fortfarande särskilt trötta . Så vi satte oss vid datorn och började snacka om min blogg . & vi kom fram te att vi skulle hjälpas åt och göra om desigen imorn (idag då)
Vi skulle fota och photoshopa . & medans Hampus började med bakrunden så drog jag mej ist te sängen . Somnade runt åtta .
& vid 4 kom Hampus in och väckte mej . Hela denna dagen var också förstörd . Det va alldeles för mörkt ute för att fota och vi båda kände liksom ingen lust att göra något alls . Så designen förblir ett tag till .
Men nu ska vi iaf ta och kolla på Johan Glans - World tour of skåne .
Ni får ha det så bra ! :*

Kommentarer

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0