Jag vill inte vara sämre än alla andra .

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ehe , ja .

2. Höll du några av dina nyårslöften? inte ett enda .

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nope .

4. Dog någon som stod dig nära? nej

5. Vilka länder besökte du? norge typ .

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009? Inget jag kan komma på nu .

7. Vilket/vilka datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
3/7 . Då jag och Hampus blev tsm .

8. Vad var din största framgång 2008? Eh , förstår inte frågar riktigt . (a)

9. Största misstaget? inget jag vill säga här .

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? trillade med moppen i somras och skar upp hela armarna och benen .

11. Bästa köpet? Hampus? hahah . :)

12. Vad spenderade du mest pengar på? Cigg elr kläder . vad vet jag .

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Hampus , och mina vänner .

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Osh , jag vet faktiskt inte .

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Både och .

16. Vad önskar du att du gjort mer?
vet inte faktiskt .

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Skolkat kanske ?

18. Hur tillbringade du julen? Hemma med släkten .

19. Blev du kär i år? Ja .

20. Hur många one night stands? 2

21. Favoritprogram på TV?
top model , gossip girl

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? jag hatar sandra för att hon flyttade ifrån mej . <3

23. Bästa boken du läste i år?
böcker är inte riktigt min grej alltså .

24. Största musikaliska upptäckten? Volbeat . Dom är underbara .

25. Något du önskade dig och fick?
Min Hampus . :D

26. Något du önskade dig men inte fick?
Sandra .

27. Årets bästa film?
Oj , jag vet faktiskt inte ..

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008? Va hos Hampus . sen åkte jag hem på kvällen och åt tårta och sånt .

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Sandra vart hos mej !

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Eh , vanlig?

31. Vad fick dig att må bra? Mina kompisar , Hampus , min syster och mina bröder .

32. Vilken kändis var du mest sugen på? Jessica alba . Don't ask . hehehhee

33. Vem saknade du?
Sandra för helvete .

34. De bästa nya människorna du träffade? Min nya klass , och Lasse såklart . :)

Kommentarer

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0