Lucia .

Godmorron på er !
Jag har precis käkat frukost . Är hos Linda nu och snart så ska vi ut och leka i snön . Det är så underbart skönt att bara släppa allt ansvar och vara barn för en stund elr två .
Och efter det så ska vi te a6 och traska där en stund , sen blire vidare till Malin för min del . Och Lindas planer har jag ingen aning om , hon kanske hänkar . Vem vet .
Men inatt ska jag faktiskt till Hampus . Det känns bra .
Osams har vi ju inte varit , jag har ju bara varit ledsen .
Men jag fick ett sms igår vid ca 12 tiden som verkligen fick mej att må bättre . Där stod det " Jag älskar dej över allt annat "
Jag blev så himla glad . Även om vi har problem nu , så älskar vi ändå varann .
& jag vill också nämna underbaraste mattias som har varit en klippa . <3
& Linda såklart , hon är ju bäst i alla lägen .

Men idag är det ju faktiskt Lucia , lucia på riktigt . Ingen jävla skollucia . Jag och Linda ville gärna se Luciatåget här i jönköping .
Men vi fattade inget så vi sket i det . hööh .
Nu måste jag kila . Linda kallar . :)
Take Care ! :*

Kommentarer

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0