NejTack .

Såg på Lilly's blogg att tyra Banks har producerat en ny serie . Stylista .
Har sett två program nu , och herregud . NejNejNej !
Hela tiden tänker jag " när kommer Tyra ?" När kommer Jay ?" och "när fan ska dom fotas då ?"
Det är verkligen precis samma grej som top model . Fast tio ggr sämre .
Serien handlar om några personer i 20 års åldern som vill bli redaktörer på elle magazine .
Dom tävlar om att bli assistent för nån tjurig kvinna som jag från början fick dåliga vibbar ifrån .
Så åter igen NejNejNEJ ! , verkligen inget ni ens borde slösa fem minuter på . Fyy .

                       
                               


Men jag måste komma på några filmer nu som är värda att se . För jag fick precis en inbjudan att åka te Lina imorn och kolla på film hela natten . Så hon bad mej om lite filmtips . Så nu måste jag ta och kolla runt lite på internet och gräva djupt i min skalle . Vi hörs om en stund elr två .
Puss ! :*

Kommentarer
Postat av: Anja

Svar:

Haha, "blivit". Men tack!

2008-12-17 @ 23:24:19
URL: http://originalet.blogg.se/

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0