Onsdag .

Kom precis hem nu , och vad möts jag av ? Ett vitt täcke över hela marken . SNÖ ! åh , va glad jag blev !
Sov ju hos Hampus inatt , så jag fick inte se det komma . :O
Men det va mysigt att vara hos Hampus . :)
jag åkte te Emma direkt på morgonen , och där möts jag av dessa tre sötnosar . :)
   

Sen har jag varit på sjukhuset hela dagen och sen åkte jag och mamma te stan . Jag fick lite stuff . :D

Mascara Lancome Hypnos . Fylligare och separerade fransar . :) 270 kr .

Pieces trosor , 59 kr . Maxfactor Lasting performance Foundation - Honey beige . ingen aning om priset faktiskt .




Idag hade jag på mej långt vitt linne ifrån hm , tee från gina och kofta ifrån mammas garderob . ;)

Ja , jag har faktikst inte så mkt att skriva just nu . Ska nog ta en promenix där ute i vinterland . :)
Sen ska jag ta en kopp te och mysa framför tvn !
Men ni får ha det så bra sålänge . Så hörs vi sen . :*

Kommentarer

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0