Onsdag .

Dålig uppdatering , jag vet !
Men jag har helt enkelt inte haft tid , förlåt .
Nu är jag iaf back on track .

Så ah , hur har er dag varit ? :)
Min har iaf vart helt okej . Varit i skolan & sen drog jag och Carro te ljungarumsskolan .
Vi snackade lite Hampus & Lasse och sen drog Carro ner te stan .
Så jag hängde med dom in på deras lektion . Någon lam film . ush .
Sen efter det så va det vandring som gällde . Jag traskade te Ljungarums busshållplats för att träffa Linda en snabbis & Hampus & Lasse drog hem .
Jag & Linda tog bara en cigg , snackade lite och jag gav henne ett julkort . :J Sen tog hon bussen hem och jag traskade vidare te Hampus .
Pappa kom och Hämtade mej och nu sitter jag här . Den ni ! inte nådig .



Nu sitter jag ju här som sagt , bror kom precis in och frågade om jag ville glo film . Så det är väl planerna för kvällen då .
Duscha ska jag hinna med också . Fast vet ni , gissa vem som är ledig imorn . Det är JAG , jag är ledig imorn ! Där fick ni ! ;)
Men ah , nu ska jag inte sitta här och tråka ut er . Ni får helt enkelt roa er själva för stunden så kommer jag och hjälper te sen . Puss på't sålänge ! :*


Kommentarer

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0