Onsdag .

Nu är jag hemma igen . :) sitter här och gör absolut ingenting .
Sov ju hos Hampus inatt , och så va jag där idag också . Jag älskar att vara hos honom . <3
Men nu ska jag kortfattat skriva om dagarna som gått . :)

Igår så var jag med Linda på stan , vi åt toast och vi köpte varsinna trosor . Vi hade hur mysigt som helst . :)
Efter det så åkte jag hem te Hampus , vi gick ut och träffade Mattias . Åh , har saknat lille Mattias .
Sen vare bara dra runt , en sväng hos Mattias , en sväng hos Fritz och sen hem te Hampus igen .
& där nanade ju jag som sagt . :)

     



Idag har jag inte gjort så mkt . Varit hos Hampus bara , och det är faktiskt Fridas födelsedag idag .
Grattis Snygging ! har tyvärr ingen bild dock .
Men puss pårej ! <3

Sen hittade jag lite bilder sen förra veckan också jag tänkte lägga upp . :)

     

Ja , det va allt för nu .  Men vi hörs säkert om ett tag .
Take Care ! :*




Kommentarer
Postat av: Linda.

Lätt snyggaste bilderna jag har sett på mej på länge! :D NAT! Du är bra Lama <3

2008-12-10 @ 22:58:53
URL: http://lnygren.blogg.se/

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0