Pank igen .

Nu sitter jag här , fortfarande hos Hampus . Inte varit hemma sen i torsdags . Höhö .
Men iaf , dom har precis köpt ett nytt singstar så nu sjunger dom förfullt där nere igen , hehe . Mysig stämning är det där nere iaf ! Ska ta och skriva några rader te och sen ska jag smyga ner dit igen . :)
Var ju på Twilight igår , lite besviken blev jag . Javisst , den va bra . Men inte riktigt så bra som jag hade hoppats .
Det va liksom ingen film jag fastnade sådär för , alla andra jag känner verkar vara helt förälskade . Men inte jag inte , alla är ju olika . Nog om det .





Idag har jag varit på stan med Linda hela dagen , shoppat har jag gjort . Jag älskar att shoppa , jag mår så himla bra då . Unna sej lite liksom . :D
Jag köpte :
- Söta knästrumpor .
- Tights med dragkedje längst ner .
- Svart bh .
- innejacka .
- T-shirt .
- guld/svart långarmad tröja .
Bilder kommer senare . :)

Men jag är iaf jätte nöjd ! & nu när jag tänekr på det så har jag inte visat vad jag fick utav Hampus i julklapp . En helt underbart fin klänning ifrån nelly . Här är den . Erkänn fin ? :D
& till honom så köpte ju jag ett halsband i silver som det står " Hampus 3/7 2008 Alma " på . :) & en skjorta . Han blev skitglad . Men ah , nu ska jag som sagt dra mej ner mot gemenskapen igen . Ni får ha det så bra , puss ! :*

Kommentarer

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0