Tidsfördriv .

Åh , jag har så grymt tråkigt . Jag borde vara trött , men det är jag inte . Inte ett dugg faktiskt .
& eftersom alla på msn är så himla tråkiga så tänkte jag att jag kunde roa er lite och skriva lite musik & film tips som jag tkr om just nu .
Hoppas det uppskattas !

Musik !
You gonna go far kid - The offsprings
Slide - GoGo Dolls
Maybe someday - Sibel
Right Now - Akon
Radio girl - Volbeat
30 30 150 - Stone Sour
Håll käft - Anders Eriksson



Film !
Secret Window , imdb
Pathology , imdb
The Boondock Saints , imdb
Mean Girls , imdb
Home Alone , imdb
Lösvikt , Robert gustavsson


Ja , det va det . Sjukt bra filmer & sjukt bra låtar alltihop ! Men nu ska jag faktiskt försöka sova . Det är ju en dag imorgon också . ;)
Sleep tight ! <3

Kommentarer
Postat av: Petra

Slide med go go dolls e så grymt bra! Och secret window med johnny depp e oxå bra :P

2008-12-25 @ 12:00:28
URL: http://petora.blogg.se/

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0