Tisdag .

Jadu , hade svenska på morgonen . Vi kollade på en asbra film . Vet inte vad den heter dock , men det ska jag ta reda på . :)
Nu har jag eg Engelska , men det va cp med läraren så jag och Ida orkade inte . Så ni sitter vi här . Pratar om jämtin och bloggar båda två .
& jämtin , åh jämtin . Fan va jag hatar dej nu . Sån jävla svikare . Jag hoppas verkligen att nbs fick dej att må dåligt igår .
Åh , jämtin jämtin ditt jävla svin .
Men nog om honom , tänker inte slösa mej tid på honom nu .

Idag så slutar jag vid 12 , så jävla skönt . Funderar på att åka ner te stan och köpa dom trosorna jag hittade igår . Så jävla fina . :) Sen blire nog syrran tills Hampus kommer hem vid 5 .
Jag saknar honom , och ändå träffades vi i söndags .
Förstår inte att så många kan ha pojkvänner så långt bort . Jag skulle fan aldrig klara ett distansförhållande . :O

Imorgon så är det onsdag , y - ämne hela dagen är ju skönt . :)
Sen efter det ska jag nog träna om det går som jag har tänkt . Fan va jag har längtat efter att träna . Det är så himla skönt . Så imorn kommer svetten rinna på lilla lama . ;)

Ah , det va nog allt jag hade just nu . Vi får höras senare .
Take Care ! :*

Kommentarer

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0