.

OjOjOj , har helt totalt glömt bort datorn faktiskt . Bara sovit hela dagarna nästan .
Ni får utsäkta mej . (a)
Men nu är jag iaf tbx . Jag har varit hemma tisdag , onsdag och så idag . Men imorn blir det skola . Men har ingen aning om vad jag händer efter . haha .
Men ah , som sagt så har jag mest sovit hela tiden .
Men jag har kollat på endel filmer också . :) Tänkte jag kunde skriva lite om dom . (;

  27 dresses . Jag tkr den är bra , inte sådär spec . Men ändå bra , funkar på sega dagar .
Rekomenderar jag helt klart . :)

  Kniven i Hjärtat .  Det är en serie i fyra delar . Väldigt bra måste jag säga ! Handlar om några killar i förorten och så . Om ni inte sett den , se den !

Van helsing . Den har säkert de flesta sett . Men för er som inte har sett den så handlar den om Van Helsing , en kille som inte minns något från sin barndom . så han hjälper kyrkan och bekämpar onda varelser , och detta handlar om när han ska döda vampyren Dracula . Det är en film man kan se flera ggr , så jävla bra . :)


Imagine me and you . Hade jag aldrig hört talas om innan jag såg den , men den va faktiskt bra . Det är med hon som spelar violet i coyote Ugly . Och det är faktiskt de enda två filmerna jag sett henne i , iaf som jag tänkt på . Men hon är jävligt bra . Ah , men filmen handlar om att hon ska gifta sig och på bröllopet så träffar hon floristen och så kommer de väldigt nära varandra och så . Se den ! :)

New York minute . Jag tkr om olsen tvillingarna . Tkr dom gör bra filmer . Och denna handlar då om när dom ska te new york och så blir dom jagade av både skolkpolisen från deras skola , och några kineser .
Jag tkr den är kul .

Ah , det va allt . :)
Nu ska jag nog ta en promenix  !
Vi hörs sen , pusspuss . :*

Kommentarer
Postat av: Petra

Imån så ska plåt och svätts komma till oss och göra sisaltårta, bara så du vet. Och så ska halloween arbete va klart, men det visste ju inte du så du kan nog lämna in det nästa vecka :)

2008-11-06 @ 13:22:17
URL: http://petora.blogg.se/
Postat av: Linda.

Lamas promenix = RÖKPAUS! :D

2008-11-09 @ 23:53:12
URL: http://lnygren.blogg.se/

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0