Film .

Tänke jag kunde skriva några utav mina favorit filmer så ni får lite tips till en mysig hemmakväll . (;


10 things I hate about you:
den är fan jävligt bra . Den kanske inte är så ny , men den håller ändå måttet enligt mej !


Fjorton suger : Jag tkr den är både hemsk och bra . Den har väl alla sett elr ? Om inte , se den ! Det är en order . ;)


What lies beneath : Det är en skräckfilm från 2000 , det är sjukt bra . Kanske inte så "aah ! . hjälp ! " läskig , men sådär spännande , och man hoppar väl till någon gång om man är en sån mes som jag . ;)


  Harry Potterna filmerna : Jag tkr att alla är asbra , så behöver ju inte skriva om alla . Så ah , harry potter ! :D


Save the last dance : Rikigt bra film enligt mej . Finns en tvåa också , men den tkr jag inte är riktigt lika bra .


  Honey : Också en dansfilm , hur bra som helst . Faktiskt så bra att jag såg den en gång till direkt efter jag sett den första gången . :) Och jessica alba är ju fan en riktigt bra skådis .


Bridget jones dagbok : Ja , vem tkr inte om bridget jones dagbok ? ;) hon är ju helt underbar bridget .

Ah , det va endel av mina favoriter . Långt ifrån alla , men några . ;)
Nu ska jag dra och dricka lite varmt för min hals tar snart död på mej . Och så kanske jag ska färga Adams hår ifall jag orkar det .
Ikväll hade jag tänkt skriva en lista med mina bästa skräckisar , påminn mej om jag glömmer bort .
Puss ! :*

Kommentarer
Postat av: Lisa

10 orsaker att hata dig är ju en bra klassiker ;)

2008-11-10 @ 16:36:32
URL: http://wlisa.blogg.se/
Postat av: Lisa

svar: kanske ska testa det då :)

2008-11-10 @ 16:39:51
URL: http://wlisa.blogg.se/

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0