Hej mitt vinterland !

Är hemma nu . :) Pappsi kom och hämtade mej på skolan . Skönt .
Sitter vid min dator , min underbara dator . Bara ifrån varann en dag och jag fick damp . Jag hatar mammas dator . Men ah , nu är det jobbiga över . :)

Och jag behöver inte öva på engelskaprovet , vet ni varför ? ;o För Ida hade provet i sitt skåp . :D
haha , det är inte svårt alls . :J
Men fyfan va kallt det är , men nu är det iaf snö . Hur mysigt som helst . :)

 

Har precis kollat på lite scrubs med Adam . Och snar ska vi äta , det blir kyckling och revben . mumma .
Sen efter det ska jag göra lite julkort , om jag orkar vill säga . (;
Men nu ska jag faktiskt skriva min novell på datorn , så duktig är jag . :J
Vi får höras sen ! :*

Kommentarer

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0