Helgen .

Har haft världens roligaste helg !
Har varit med Linda Hampus Lasse Och Jocke . Skippade julskyltningen också . höhö
Men iaf , vi var hos Hampus . Och fyfan va skoj vi hade , jag och linda skrattade så gott som hela tiden .

Hampus : Fan va mkt längre du är än henne .
Hampus : Ställ dej normlat .
Hampus : Ja fan va mkt längre .
Jag : kollar på linda och skriker VEM ÄR DU !?!?
Linda : blir livrädd och skriker NEEEEEEEEEEEEEEEEJ !

Hampus : Har ni sett den filmen " mannen utan ansikte " ?
Alla : Ah .
Hampus : Så borde man göra med Jonas . Skära bort huden så .
Elin : Nej va äckligt !
Aaron : Ja , då skulle tjejer kolla på honom iaf .

Hampus : Jonas gav ju dej en sån jävla kärfsmäll en gång ju .
Aaron : Ah , men jag har jätte bra imunförsvar i ansiktet .
Elin : Öhh , vet du vad imunförsvar innebär ?
Aaron : Ja , att man inte får sjukdommar . Och jag får aldrig sjukdommar i ansiktet .
Hampus : Men , någon sjukdom måste du ju fan ha i ansiktet .

( för er som inte fattar så menar hampus att Aaron är ful . )

Lasses mamma Kristina kom .
Hampus mamma : Ja , jocke och Hampus gick upp så det är bara tjejerna kvar här nere .

Lasse är allt vår girlfriend . :)

Kristina : Dom köpte jag när jag va med lasse coh Handlade .
Lasse : Jag har fan aldrig vart och Handlat med dej !
kristina : Nej men , Hej ! ( kollade på linda och skrek lite . )
kristina : nej men , Hej ! ( kollade på mej och skrek lite också . )

Haha , vi hade kul . :)

Men nu ligger linda i min säng och bara väntar på att vi ska spela guitar hero . Så måste dra nu . Men vi hörs ! :*

Kommentarer
Postat av: Linda.

Honey <3

2008-12-01 @ 15:20:07
URL: http://lnygren.blogg.se/

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0