Helgen .

I lördags så skulle jag ju eg festa med Lollo . Men någonting gick galet . Så jag och Linda åkte ist och festade med Hampus , Jocke , Eric , Lasse och Carl . 48 öl på 6 pers , för linda hade egna . & det va fyra kvar när kvällen va slut . Det förklarar väl endel . Men fyfan va kul det va . Vi va ute , men det va fan inte så sjukt kallt som jag trodde det skulle vara .
Men iaf , vi va vid haga och myste . Sen gick vi och invanderade Malins hus . Helt sjukt nu när jag tänker på det . Vi var inte ditbjudna men vi går dit , plingar på sen går alla bara in . Och sätter sej och glo på tv och haha . kul . :) Hur trevligt som helst måste jag säga . Och nu kommer lite bilder . :)

       



  DAGENS BÄSTA ! : Hampus & Linda skulle jämföra bröst . För Hampus sa han hade större . Ah . men så skulle jag ta kort . Och då kmr Jocke och säger : JAG VILL OCKSÅ ! så tar han på lindas bröst . HAHAHAH ! , hur kul som helst . :D

  Sen tog alla på Lindas bröst . :D

Sen vid busshållplatsen så träffade vi Lasses storebror olle och Jockes storebror Jimmy . Detta är Jimmy och Jocke . Jävligt lika minsann . (;

ah , det va en bra och lyckad kväll . Har lite porrbilder på Lasse också , men dom får jag itne lägga ut . HÖHÖ !
Puss ! :*

Kommentarer
Postat av: Hampus

Hahaha klockrent. Calleockså:D:D:D haha

2008-11-17 @ 21:33:41

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0