Hemma igen .

Nu har jag precis kommit in . åkte med nelly lite på moppen , jag hatar att åka moppe nu efter olyckan . fyfan , jag skakar nästan . :P hööh
Men iaf , idag var jag på stan först med Adam . Först åt vi , vi hade hur kul som helst .
  Vi lekte . (a)
Adam blev putt när maten va slut .
Sen så köpte han en julklapp te mej , asfin tröja . (; och jag köpte en julklapp te honom , något töntigt spel .
Sen så gick vi runt lite , så hittade vi en julklapp te pappa - alla indiana jones filmerna . :)
Och sen efter vi gott runt och inte gjort något alls så kom sol och linda . Så gick jag iväg med Linda och Adam med Sol .
Jag och Linda hade fan askul , först så gick vi runt för att leta efter klänningar te julafton . Men ist hittade jag ett par asheta byxor . Så dom köpte jag 300 på vero moda . så fick jag såntdär klubbkort , ascool känner jag mej . ;)


Sen efter det så gick vi mest runt och drygade oss . :D
" Hänger på a6 " haha , jag älskar dej . <3
Sen så kom pappa , så skulle vi köpa jacka te mej .
Köpte en på stadium i stan . Vet inte vad den kostade för pappa betalade . hööh .
Dålig bild , men den är skön som fan . :D

Sen så köpte jag ju lite julklappar också . Men dom tänker jag inte visa , man vet ju aldrig vem som kollar . ;)

Och ah , nu måste jag fan göra läxor . Har kommit lite efter nu när jag har varit sjuk . Men det löser sej . :)
skriver en bokredovisning idag , sen gör jag nog resten imorn när jag ska plugga med Hampus . haha , jag och Hampus plugga . Javisst . :P
Men aja , nu ska jag ta och göra mej en cappucino daim , kolla på eva och adam och göra läxorna samtidigt .
Jag är kvinna , jag kan .
Puss ! :*

Kommentarer

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0