Hockey .

kom precis hem ifrån hockeyn nu . Jävligt besviken blev jag i slutet .
Davidsson som missade minst 5 målchanser och Louma och hans jävla dragskott !
åååh ! , men dom gjorde väl så gott dom kunde . hm ..
Det blev iaf 3-2 te frölunda i sudden .
Men hv kämpade ändå bra där i slutet av 3e perioden först satte kris beech ett mål med bara några minuter kvar och sen satte Temmu laine en strax där efter , men det räckte inte te en seger . Men ett poäng blev det iaf .
Frölunda är dock rätt tajta nu , vunnit fem matcher i rad nu ju .

 

Men nog om hockeyn . Har ni hört britneys låtar , Circus och If you seek Amy .
Hur jävla bra som helst . Jag lägger om dom lite senare . :)
Nu måste jag ta och kolla ut vilka kläder jag ska ha på mej på lördag när vi ska ha julskyltning . Sen ska jag springa in i duschen . Vi hörs ! :*

Kommentarer
Postat av: Vaim

Ja det var synd att dom förlorade.

Nu taggar vi stockholm, längtar (;

2008-11-27 @ 22:57:06
Postat av: Alma .

Ja , TAGGATAGGA ! :)

2008-11-27 @ 23:01:52
URL: http://laama.blogg.se/
Postat av: celeste

håller me, brittans låtar är riktigt bra! :)

2008-11-28 @ 17:11:04
URL: http://fightinducks.blogg.se/

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0