Honey I'm home !

Hej , nu är jag hemma ifrån skolan . Vi hade bara praktiskt idag . kul . :)
Först gjorde vi 60 st likadana bordsdekorationer , ltie mindre kul . Sen så gjorde vi stjärnor . hur kul som helst .
Vi förbereder jätte mkt inför öppet hus nu . :)
Men , skola på en LÖRDAG ?!?! hur tänker dom eg , jag hatar det .
Men iaf , nu sitter jag här . Pratar med sis och käkar vindruvor . Ska snart ta mej samman och öva te mitt engelskaprov . bajs . Sen efter det ska jag ta och kolla på någon mysig film , och kanske också ta en promenix !
Nu får ha det så bra sålänge ! :*


Haha , kolla hur koncentrerad jag är . :D
Men idag hade jag iaf på mej , vita shorts ifrån hm och en tröja ifrån vero moda och så har jag tjockare tights för det va/är så grymt kallt idag !

Kommentarer

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0