Kyla utan snö ?

Vad är dethär ? varför är det så fucking jävla kallt men ingen snö ? Ska jag stå ut med denna kylan vill jag fan ha lite snö på det . :O
Det kmr typ lite snö som precis täcker marken . sen nästa dag så är det borta . så kmr den om en vecka igen . fyfan .
Jag dör om det blir en grön jul , det är helt fel .
Nej , men nu ska jag iaf ut i kylan . Burr . Men måste röka , försökt hålla mej länge nu men ah .
Sen ska jag ta och göra mej en varm cappucino daim och slappa framför tvn ett tag .

För jag är så grymt snygg ibland . haha

Kommentarer
Postat av: Linda.

Haha läskigt älskling, läskigt! Ut i kylan och in igen för en cappuccino daim?! Ärente LyndahN och Lama, helan och halvan? :D <3

2008-11-19 @ 22:13:13
URL: http://lnygren.blogg.se/
Postat av: Linda.

Haha läskigt älskling, läskigt! Ut i kylan och in igen för en cappuccino daim?! Ärente LyndahN och Lama, helan och halvan? :D <3

2008-11-19 @ 22:15:47
URL: http://lnygren.blogg.se/

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0