Nu så !

förlåt , jag skrev inget igår . Men det va faktiskt så att jag gick bara upp ur min säng två ggr igår . Och det va för att gå på toa . HEHE.

Mådde hur dåligt som helst . Men idag mår jag faktiskt mkt bättre , kunde sova rätt bra inatt . :D
MenMen , igår gjorde jag ju somsagt inget . Kollade på hela säsong 4 av one tree hill . :)
Och idag har jag ingen aning om vad jag ska göra . :P
Men jag är iaf hemma imorn med , för inte tänker jag ligga här i tre dagar och inte kunna göra något och sen ha engelskaprov och två bokredovisningar som ska in imorn . icke sa nicke . Aldig. Det är nog bra att jag vilar mej också .
För är ju inte säkert jag kan vara med och fira ida nu på fredag . :(

Men nu måste jag nog äta lite , eftersom jag inte åt något igår så är jag lite hungrig .
Vi hörs ! :*

Kommentarer
Postat av: Petra

Du måste ju va med på fredag!!! du får se till att bli helt frisk :)

2008-11-12 @ 12:09:19
URL: http://petora.blogg.se/

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0