Tisdag .

Goddag . Elr , godkväll nästan . Kollar man ut så tror man ju fan att klockan är typ 10 . Helt sjukt .
Höhö , men vår gräsmatta är iaf täckt med ett vitt laget !
Men iaf , kom precis hem nu . Har varit hos Hampus , och sen liet hos Malin . Och så va jag tvungen att göra läxor så blev ingen hockey för mej idag . Men malin ska smsa mej i pauserna , så det blir uppdatering här i bloggen . :)
Nu sitter jag här och skriver en bokredovisning , är hur dålig som helst på det . Hur beskriver man en miljö liksom ?
Och när jag är klar så ska jag faktiskt ta och skirva lite filmtips te er . :)
Men nu måste jag fortsätta , så jag blir klar någongång . Ha det så bra sålänge ! :*


Dagens . nya byxorna ifrån vila . Vanligt linne från hm och lindas tröja .

Kommentarer
Postat av: Linda.

Lilla hjärte barn, Vero Moda va det ;)

2008-11-19 @ 22:23:25
URL: http://lnygren.blogg.se/
Postat av: Alma

svar te linda : haha , vad tänker jag med . :P men orkar inte ändra . :J

2008-11-19 @ 22:27:54
URL: http://laama.blogg.se/

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0