Ullared .

Ah , i helgen har jag inte hunnit skriva något alls . Men har inte varit hemma mer än 10 min någon gång . Hehe .
Vart hos Hampus i fredags , och halva lördagen , sen va jag ju tvungen att sova tidigt också , så ah . :)
Men nu är jag hemma , har varit i ullared hela dagen . :)
Ont i fötterna och magen har jag , men det är sånt man får ta . :)
Tänkte jag skulle visa några av mina fynd , är väldigt nöjd faktiskt . :D Fast det fanns inte så mkt kläder dock , men det brukar det ju inte göra . Finns bara XXXL typ . När jag blir tjock , då ska jag ta med mej alla mina tjocka kompisar och så ska vi rensa hela affären . (;
Men iaf , mina fynd kmr nu . :D

  Det är då mina pysselgrejer , fanns hur mkt som helst ! :)


Dom kläder jag hittade , en klänning och en t-shirt . Sen så köpte jag en väska också .


Pyjamas shorts , trosor , mössa och knästrumpor . :D


  Sen köpte jag hårsprej och one tree hill säsong 4 . :)

Ja det va allt , vi får höras senare .
Puss ! :*


Kommentarer
Postat av: Petra

Fanns det billiga tv serier där?

2008-11-09 @ 20:28:32
URL: http://petora.blogg.se/
Postat av: Alma

Svar te Petra : Ja det fanns asmkt . :D

2008-11-09 @ 20:29:11
Postat av: Linda.

Din bög! Jag tänkte precis idag att jag ville till Ullared snart, och vad tänkte jag mer? JO! Jag tänkte "Jag kan ju fråga Lama om hon vill hänka." men snacka om feting oturen där ja, satan va surt.. Men kul att du har varit där asså! Värt att åka dit?

2008-11-09 @ 23:51:23
URL: http://lnygren.blogg.se/
Postat av: Alma

Jävligt värt linda ! Fan , det va ju en plats över i vår bil . Varför frågade jag inte dej för ? :O

2008-11-10 @ 08:45:20
Postat av: Linda.

Ah, varför gjorde du inte det..? **

2008-11-10 @ 13:14:17
URL: http://lnygren.blogg.se/

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0