Hi sexy .

Äntligen hemma ! åh , lång dag i skolan , hatar torsdagar . Men jag klarade det , nästan första torsdagen jag vart i skolan . Men nu ska jag va där varje dag ! , för annars tar dom mina pengar . Dom jävlarna , hur fan tänker dom om dom tar mina pengar för att jag avrit sjuk ? jag har fan varit sjuk , endel dagar har jag inte ens kunnat gå ur sängen för då börjar jag skaka och blir svimfärdig . Jag hatar dom !
Men iaf . :)
Hur har er dag varit ?
Min har varit bra , förutom skolan då . höhö
Åkte te Hampus efter skolan , det va mysigt ! Och han var överlycklig för han ska praoa på moderskeppet . haha .
Ah , har faktiskt inte så mkt att skriva just nu , letar efter jill jonsons nya låt . Men hittar den fan inte . :P
men ska fortsätta leta , sen ska jag leta efter lite nya filmer också . Så jag kanske tipsar lite filmer sen , det märker vi . :)
Puss ! :*


 
Idag hade jag på mej ett långt vitt och ett långt svart linne ifrån hm . Skärp ifrån gina och kofta ifrån vila . :)

Kommentarer

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0