Back to the shit .

Hejsvejs . :)
Nu är helgen slut , jag hatar det . Borde va helg jämt .
Anyway , hur har er helg varit ?
Min helg har varit mysig . :)
Igår va jag hos Hampus , vi gjorde inte så mkt . Kollade på dolt under ytan , han blev asrädd . höhö .
Sen så somnade jag rätt fort . inte så mkt intressant .
& idag så skulle han eg sjunga i kyrkan , men han hade ont i huvet så vi va bara hemma hos honom & tog det lugnt .
Jag älskar det , det är så himla mysigt . Att bara ligga och mysa och så fattar man hur mkt man tycker om varann . :)
Kom jag precis hem nu , pappsi hämtade mej . Va hur skönt som helst att itne behöva ta bussen hem ! :D
& gissa vad jag hittade på mitt skrivbord när jag kom hem ? :O
MIN PLÅNBOK , som jag beställt och väntat aslänge på . :D hur fin som helst ! (:



Men nu ska jag springa in i duschen . Sen ska jag nana . :)
Sov gott , PussPuss . :*

Kommentarer

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0