Elmia Garden !

Hejsvejs . :)
Idag var det då elmia garden med klassen , det va rätt trevligt . Men jag tappade bort min grupp så jag fick vara med lollo & hennes grupp . HEHE . (a)
Vi hade lite uppgifter och shiet , men det va inte så jobbigt . Vi började 9 & slutade 11 , så jävla sooft ! , men tanke på att vi skulle gått te fyra i vanliga fall . :D
Så vid 11 stack jag & lollo ner te stan & käkade på mcdonald .
Sen stack jag te Hampus som vanligt , hhe .
Sen när jag kommit hem har jag kollat runt lite efter hjälp med att lära sej photoshop , hittade en jättebra sida  .
Fanns en film på typ 4 timmar , men har inte kollat på hela än . Men man hittde massa funktioner man inte visste fanns . :D
Håller på att ladda ner det senaste nu också , & lite fontar & lite brushes och sånt . Asgött ! :D

Imorn - så ska jag vara med Lollo efter skolan , och sen på kvällen ska jag te Hampus .
Vi firar 3 månader imorn . :)

Lördagen - Hockey , Fira Linda , & sen hem te Hampus som vanligt . (;

Söndagen - bara slappa med Hampus . :)

Åh , jag älskar helger ! :D
TackHej ! :*

  

Kommentarer

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0