.

Tjenna alla . :)
Nu är jag hemma igen .

I morse
vaknade jag hos Hampus . Han skulle eg repa vid ett idag , men han gjorde inte det . Så vi drog ner te stan & käkade pizza träffade min bror & sen åkte jag & min bror hem . Sen har jag varit ute på promenad & kollat film och sånt , seg dag ..

Igår
var jag hos Linda på lite fest , men drog ner te stan för att träffa Hampus & ferdi för vi skulle kolla på module vid halv 11 .
Kultur Natt&Dag vettu . (;
Det va rätt bra , men jag va lite dragen & hade ont i fötterna som fan så jag ville mest sova . hehe .
Men efter det så åkte vi hem te Hampus , åt & sen kollade på parlamentet & sen somnade vi .

Imorn börjar jag 20 i 9 så jag får stjuss te skolan , asgött . :D
Datorkunskap imorn då , ska gå denna gången . :P

Sen är det studiedag på tisdag , så jääävla gött ! :D

Jag har eg inte så mkt att skriva just nu . Men vi hörs ! :)
TackHej ! :*

Kommentarer
Postat av: hampus

du glömde nämna vad vi gjorde mellan parlamentet och det att vi somnade, din lille buse.

2008-10-05 @ 22:09:06

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0