.

Hejsan allihopa . :)
Har ni haft en bra dag ?
Det har iaf jag ! :D
Började vid 8 . Vi hade bara yrkes-ämne hela dagen , så jag satt och klippte och klistrade i flera timmar . jag älskar att pyssla . :)
& vi fick sluta 12.40 ,1 ½ timme tidigare än va vi eg slutar . hur gött som helst . Så mamma kom och hämtade mej så stack vi upp te a6 och så köpte vi ett par skor och ett par stövlar te mej , bilder kmr om ett litet tag . & jag köpte en ögonbrynspenna också , men det är inte så viktigt . (a)
Sen när jag kom hem så va jag så duktig att jag gjorde klart min powerpoint presentation om mej själv , så duktig va jag idag .
Så jag belönade mej själv med mina två bästa män , Ben&Jerry . (:

Sen nu är jag klar med den skiten , fast jag måste ju komma på vad jag ska säga också , men jag tror jag bara improviserar . Blir bäst så . ;)
Och Ah , vi fick en uppgift i skolan som ska va inne nästa onsdag . Vi ska gå ner te stan och skriva ner ett samtal mellan en kund och en säljare . Oj va roligt , haha . menmen , vi blir iaf lediga en onsdag fall vi gör det , så what the hell . ;)
Men nu ska jag springa in i duschen , sen uppdaterar jag dagens lama och mina nya skor , sen ska jag prova kläder för imorn , och sen blire film&mys . (:
Ha det bra .
Küsse ! :*



Kommentarer

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0