Helgen .

Lördag - Jag skulle eg på hockey , men malin kunde inte elr något , så jag hann inte ta med någon annan , så jag passade den matchen . heeh , men dom vann ju ! :) <3
Så jag stannade hos Hampus ist , Fredrik & Ferdi kom . Vi gjorde inget spec , men senare på kvällen så gick jag ut och träffade asta . Vi pratade om allt , hur mysigt som helst . :)
& sen gick jag hem te Hampus igen och då hade alla andra gått hem , så vi va uppe typ hela natten och tittade på film & myste . Löve ya ! <3

Söndag - Jag va bara med Hampus , vi gjorde typ inget . Vi va trött båda två . Ah , och nu sitter jag här . Ganske ointressant helg faktiskt . Höhö .

Men nu ska jag fixa lite kläder och sen ska jag ta en dusch , börjar 8.40 imorn . På mornarna blir man fan glad om man bara får sova 10 min längre så jag älskar det . (: Tandläkaren imorn också , sen senare på dagen ska jag på Stan med Hampus & sen ska vi på bio . Myys .
Men nu ska jag dra .
Küsse . (:

Kan visa väskan jag fick av mamma också . (:
  Jag tycker den är fin . (:

Kommentarer

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0