It goes round and round .

Hej . :) Nu är jag tbx igen . Höhö
Fixade min design , blev rätt fult . Men jag orkar inte göra något åt det just nu .
Ah , men iaf . Idag så har jag inte gjort spec mkt faktiskt . Sovit , ätit & kollat på tv med Adam .
Så jag har fortfarande inget kul att säga .
Elr , kan ju skriva lite om filmen jag såg .

På smällen .
Den är en film med Katherine Heigl ( izzie i grey's anatomy ) och Seth Rogen i huvudrollerna .
Rätt kul film faktiskt . Handlar om att dom blir fulla , har sex och att hon av misstag blir gravid .
Den borde ni verkligen se . :)



Men nu måste jag verkligen ta och läsa lite i min engelska bok för det känns inte som jag kommit någonstans och den ska vara utläst snart . :O Men ni får ha det så bra , så hörs vi senare !
Puss ! :*

Kommentarer
Postat av: Petra

du lyckades med den bilden där uppe :P va fint det e nu, va fint innan oxå förståss :P

2008-10-21 @ 19:46:43
URL: http://petora.blogg.se/
Postat av: Alma .

Tack petra . :D

2008-10-21 @ 20:12:23
Postat av: Tamp

Asså den där knocked up är jävligt bra. Asså en sån situation skulle man ju verkligen inte vilja hamna i. Jag skulle dö!

2008-10-22 @ 16:59:55

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0