Lördag .

Hej på er allihopa . :)
Allt bra elr ? hoppas det . (;
Allt är bra med mej iaf , förutom att jag är lite rädd . Är ensam hemma hos Hampus med hans storebror . spoooky .
Menmen , hampus kmr nog hem snart får vi hoppas . :)
Igår så skippade jag sista lektionen och hängde med asta hem ist , vi rökte vattenpipa käkade popcorn och pratade , jätte mysigt . :) Sen åkte jag hem te Hampus och va lite med honom , sen gick jag ut och träffade malin ett tag . Sen åkte jag te lina , vi käkade tacos , åkte och köpte godis , så kollade vi på fjorton suger och mamma mia . (: Sen åkte jag te ljungarum igen och träffade malin igen . Va hos Hampus typ vid 1 igen . :)
Så kollade vi en film , sen somnade vi .
Idag ska jag nog inte göra något spec , bara glo film och så . :)
Säg gärna te fall ni har några bra filmtips . :D
Küsse ! :*

Kommentarer

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0