Lördag .

Hejsvejs . :)
Nu sitter jag hos Hampus .
Han dushar , och sen ska vi ner te stan & köpa skor . hööh .
Kanske inte blir någon hockey idag , för jag va så klantig att jag glömde biljetten hemma . fymej .
Ska iaf kolla på modevisning med lollo idag , på länsmuset . asgött . :)
Har inte så mkt att skriva .
Igår va jag i skolan som vanligt , Vi fick typ bara snitta blommor te modevisningen hela dagen . :P
Sen efter skolan åkte jag och lollo te stråka för att kolla när Hampus Erik & Fredrik skulle repa , men det blev inte så mkt repande . Vi drog hem vid 4 och bara glodde film & sånt .
Men nu ska jag byta om och sånt , hat bra . :)
TackHej ! :*

Kommentarer

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0